Vaatehuoneeseeni päätyi Ikean limenvihreät jakkarat, molemmat kirpputorilta 2 euroa. Myös Marilyn.kengät ovat kirpparilta, kuten useimmat ostoksistani :) Takana näkyvät Marilyn-laatikot ovat Tokmannilta. Isomman niistä sain alennuksella koska valitin pienestä läikästä joka siinä näkyi :D

 

Tämä iiiihana joskin tuunausta vailla oleva (raskisinko edes entisöidä tätä vai jätänkö ennalleen?) sienijakkara löytyi Oulun Palje-kirppikseltä. Ja vain 3 euroa!! Olen niin häkeltynyt kun joka kerta kun siellä käyn (eli vähintään kerran viikossa)löydän jotain super-ihanaa sieltä

 

Äitini löytö pienen paikkakunnan kirpparilta, jonka eilen kinusin itselleni nimipäiväni kunniaksi ;) Äippä aikoi ensin itselleen tuunata siitä mekon (on pienikokoisempi kuin minä) mutta minulle tämä päätyi..oonkohan ihan kamala :O Hinta 3 euroa. Kangas näyttää selvästi Marimekolta, mutta missään ei lue niin. Kokolappu on ainoastaan.

 

H&M:n pallotunika SecondHandStoresta, 2 euroa taisi olla. Tämä näyttää kivalta päällä kun käyttää vyön kanssa. Yks lemppareistani :)

 

Sara Kelly-tunika. Huomaa että pidän tunikoista.. :) kirppislöytö tämäkin, öö hintaa tais olla neljä euroa. Paljekirppikseltä.

 

Rakas kummityttöni sai siivet selkäänsä kirpparilta, kuinkas muutenkaan  näistä täytyi köyhtyä 1,5 e muistaakseni. Olen usein nähnyt tämäntyylisiä keijunsiipiä kirpputoreilla, mut eipä ole ollut tarvetta kuin näille.

 

Iki-ihanuudet!!!! Huuto.netistä löysin parisen vuotta sitten nämä, ja harkiten olen käyttänyt ;) Kuvassa näkyvä keltainen hame myös kirpputorilta. oikeasti se taitaa olla toppi, mutta olen pitänyt hameena :D

 

Nämä sienihousut ovat Seppälästä. Mun lempparipyjamahousut, joita tosin käytän joskus muulloinkin. Moni on halunnut ostaa nämä minulta mutta eihän tällaisista raski luopua :D

 

Hillasilmä-Sonjan maripaita kirpputorilta. Monesti näkee maripaitoja kirppiksillä, eikä ne ole yleensä edes kalliita.

 

Marimekon huvitus-kassin sain ystävätilauksen kautta, kun sain tilaajan Viherpiha-lehteen. Olen usein saanut ilmaisia lahjoja kun olen saanut tilaajan johonkin lehteen tai Kirjakerhoon :D kenties tulee kuvia niistäkin.

 

En ole tainnut vielä mainitakaan, miten Muumi-fani olen! Tämän pyyhkeen sain tänä kesänä myöhästyneenä joululahjana!! :D Voi kuinka yllättynyt olin kun minulle oli paketti ja se oli serkultani joka oli unohtanut antaa minulle joululahjan :) mukavia yllätyksiä tällaiset!

 

Yks kiva toi mulle Thaimaasta tällaisen ihanan huivin :) sitä voi käyttää vaikkapa mekkona näillä helteillä.