No niin, kuten aioin, alan kertomaan kokemuksiani kauneushoitolapalveluista. Ensimmäiseksi kategoriaksi otan rakennekynnet. Minulla on ollut kolme kertaa geelikynnet ja yhdesti akryylikynnet. Täytyy sanoa, että ainakin aluksi olin tyytyväisin akryyleihin. Mutta...


Ensimmäiset geelikynteni otin Kauneuskeskus Lumikissa. Täytyy sanoa että olen niihin kaikista tyytyväisin!

+ Edullinen hinta

+ Hyvä laatu, tarkka työ

+ Kynnet pysyivät hyvänä ainakin 6-7 viikkoa! Yksikään kynsi ei irronnut

+ Pinta oli tasainen eikä kynnen sisään päässyt vettä tms.

- Miinuksia ei ole minulla sanottavana


Harmi kun minulla ei ole nyt kuvaa tässä niistä, ehkä löydän sen vielä. Ei ollut mielestäni kauneimmat kynnet, mutta parhaiten tehdyt.


Viime kesänä oli karmein kokemukseni geelikynsistä Hair and Makeup studiossa:

+ Tekijä oli mukava ja aika kului nopeasti jutustellessa

+ Edullinen

- Geeliä laitettiin paksu kerros ja kun laitoin kädet uuniin, jouduin heti ottamaan ne pois koska kipu sormenpäissä oli SIETÄMÄTÖN!

- Hiomakone teki haavoja kynsinauhoihin

- Kynsiä irtosi jo samalla viikolla ja omat kynteni menivät pilalle


Tässä kuva:

 

Uskaltauduin menemään paikkaan uudestaan koska sain uudet kynnet hyvitykseksi ilmaiseksi:

+ Tällä kertaa geelin laitto ei sattunut koska sitä laitettiin vähän kerrallaan kuten pitääkin

+ Kynsistä tuli kauniit, vaikka olikin vähän epätasaiset

- Kynnet ei edelleenkään pysyneet kovin pitkään, mutta hieman kauemmin kuin ne edelliset


Tässä kuva kynsistä:

 

Viimeisin kokemukseni on Kynsistudio Spinellasta, jossa tehtiin minulle ensimmäiset akryylikynnet:

+ Mukava tekijä

+ Teki tarkkaa työtä

+ Kauniit ja hyvänmuotoiset kynnet

- Hintavampi kuin edelliset, mutta kyllähän sitä laadukkaasta työstä maksaa hiukan enemmän

- Parin viikon jälkeen irronneita kynsiä kolme, vettä tms. pääsi sisälle alareunasta


Spinellaan aion kyllä mennä toistekin, minulla olisi tällä viikolla ollut sinne aika huoltoon mutta jouduin perumaan sen. Tässä kuva kynsistä:

 

Siinäpä nuita kynsijuttuja näin aluksi. Seuraavaksi kauneusosiossa luvassa postausta kampaamokäynneistä :)